Tudnod kell: ha jelenleg nincs egy működő marketing stratégiára alapozott weboldala a vállalkozásodnak, akkor le vagy maradva.
Azok a versenytársaid is leköröznek, akik sokkal gyengébb munkát végeznek, mint te, de az internet alapján profibbnak tűnnek.
Ez igazságtalannak tűnhet, de megosztom veled ennek az okát: a marketing többet számít a szalonod sikerében, mint maga a szaktudásod.
Vitatkozhatsz nyugodtan ezzel a ténnyel, de közben napról napra egyre kevesebb ügyfeled lesz…
Végre a szaktudásodhoz méltó, profizmust sugárzó honlapod lehet.
A dizájn mellett kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az új oldalad tartalmazza azokat az elemeket, amitől üzletileg is eredményes leszel.
Végül a következő lesz a dolgod: szolgálj ki annyi vendéget, amennyit csak szeretnél. Az már rajtad múlik, hogy mennyit vállalsz.
[Fodrászként ennél hasznosabb konzultációt nem fogsz találni az országban]
Sokan készítenek weboldalakat, de a többség ezt nem marketinges szemlélettel teszi. Ha nincs a honlap mögött egy stratégia, akkor nem tudja kellő erővel megszólítani a látogatókat, akik így villámgyorsan elvesztik az érdeklődésüket.
Mi olyan oldalakat alkotunk, ami kifejezetten a fodrászatok számára hatékony. Ismerjük az iparágat, tudjuk, hogy mik az ügyfelek vágyai és elvárásai és ezzel összhangban dolgozunk. A végeredmény pedig minden várakozásod felülmúlja majd, csak tegyél minket próbára.
[A részvétel kötelezettségmentes, nincs vesztenivalód]
Balázs már a diplomamunkáját is a fodrászatok online marketing lehetőségeiről készítette, mivel látta a környezetében, hogy mekkora potenciál van a témában, mégis kevesen csinálják jól.
Ezt követően rengeteg további kutatást végzett. Azóta több projektben is dolgozott együtt fodrászatokkal. Egyedi, marketing alapú weboldalaival szteroidként pörgette fel ezeknek a szalonoknak a forgalmát.
“Ha azt gondolod, hogy csak úgy posztolgatsz minden nap a rajongói oldaladra, és ezzel kiválthatod egy egyedi weboldal meglétét, és a követők csüngenek minden szavadon, igen nagyot fogsz csalódni.”
Az alábbi naptárban kékkel látod a szabad időpontjainkat, bökj rá arra ami számodra a leginkább megfelelő. Ezt követően pár alapadatot kellene megadnod (név, email, telefonszám) és máris kész a foglalásod, amiről email-ben értesítünk.
A telefonos konzultáció előtt megkérünk, hogy tölts ki egy kérdőívet a vállalkozásod jelenlegi helyzetével és a céljaiddal kapcsolatban. A csapatunk ezen információ alapján tud felkészülni a hívásra, hogy aztán a lehető legtöbb értéket adhassuk át számodra.
Balázzsal fogsz beszélni, aki a weboldal-kivitelezéssel foglalkozik. A beszélgetés célja, hogy megnézzétek, hol vagy jelenleg és hova szeretnél eljutni. A hívás végére egyértelmű lesz, hogyan tudunk neked segíteni a kettő közötti ugráshoz.
Miután jobban megismertünk téged és a vállalkozásodat, Balázs eldönti, hogy érdemes lehet-e elkezdeni a közös munkát. Attól függetlenül, hogy megállapodtok az együttműködésben vagy sem, mindenképp értékes üzleti tanácsokkal fogsz távozni a hívásról.
Utolsó lehetőség, prémium weboldal nélkül veszélyben van a vállalkozásod jövője