Itt a címsor alatt röviden, 2-3 mondatban bemutathatod a szolgáltatásod lényegét, leírhatod az igényelhető konzultáció célját és megtámogathatod a főcímben kiemelt legnagyobb előnyt / ígéretet további előnyökkel, amiket az ügyfeled élvezhet, ha bizalmat szavaz neked. Végződjön felszólításban, ami megválaszolja a kérdést, hogy mit kell ezen az oldalon csinálni!
Ezen a helyen, a konzultációs oldalad első blokkjában érdemes 3-4 mondattal “megnyomogatni” az ideális ügyfeled fájdalompontjait. Itt tehát azokról a problémákról kell írnod, amelyekkel az ügyfeleid szembenéznek. Mi az, ami a leginkább nyomasztja őket, amire megoldást keresnek? Szórj egy kis sót a sebeikre, hogy érezzék a fájdalmat. Ez fogja őket cselekvésre ösztönözni (vagyis arra, hogy felvegyék a kapcsolatot veled).
Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.
Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.
Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.
(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)
Itt fejtheted ki egy kicsit bővebben is, hogy konkrétan miben és hogyan tudsz az ügyfeleidnek segíteni. Ha tudod, hogy milyen kételyek szoktak felmerülni bennük az olyan jellegű szolgáltatások esetében, mint a tiéd, akkor itt oszlasd el a kétségeket. Mondd el, hogy a te szolgáltatásod miben különbözik minden mástól és mitől működik.
Miben rejlik a te egyediséged? Miért érdemes téged választani mindenki mással szemben? Ismertesd a teljes szolgáltatásodat (ha egyszerű, akkor néhány mondatban, ha összetett, akkor 2-3 jól tagolt bekezdésben. A lényeg, hogy a látogató itt egyértelműen megértse, hogy mit kaphat és az miért jó neki…
(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)
Itt a helye tehát önmagad bemutatásának, teljes névvel, titulussal, de nem túl formális, sokkal inkább emberi, közvetlen, bizalmat sugárzó módon. Sorold fel a szakmai sikereid, emelj ki minél több konkrét számot, eredményt, bármit, amire igazán büszke vagy.
Mondd el, hogy hol tanultál, hány éve vagy a szakmában, mi a motivációd, milyen referenciáid vannak, kikkel dolgoztál már együtt (bármit, amit fontosnak tartasz magadról). Írd le azt is, hogy mi a célod, mi különböztet meg téged a konkurenciától, mitől vagy te a legjobb választás az adott problémára.
” Egy egy kiragadott mondat a videóból, ami rögtön megfogja az ember figyelmét…”
” Egy egy kiragadott mondat a videóból, ami rögtön megfogja az ember figyelmét…”
” Egy egy kiragadott mondat a videóból, ami rögtön megfogja az ember figyelmét…”
Írd le röviden, hogyan teheti meg valaki az első lépést itt az oldalon, ha szeretné igényelni a konzultációt.
Írd le röviden, hogy mire számíthat a konzultáción, mennyi ideig tart, miért lesz értékes a számára, mi jó az egész.
Írd le röviden, hogy a konzultáció után hogyan tovább, hogyan folytatódhat az együttműködés, ha úgy döntötök.
(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)
Amennyiben nem akarsz lemaradni, akkor jelentkezz a lenti elérhetőségek egyikén a konzultációra, ahol is megtervezzük, hogy hogyan tudjuk úgy tovább fejleszteni a vállalkozásod, hogy több szabadidőd legyen és növekedjen a bevételed. Azt javaslom, hogy cselekedj most, mert véges a kapacitásom és egyáltalán nem tudom garantálni, hogy még holnap is tudok Neked szabad időpontot kínálni.
Bármilyen szolgáltatást is vennél igénybe a későbbiek során, a konzultáció annak előfeltétele, hiszen a lehető legjobban meg kell ismernem és meg kell értenem a vállalkozásod működését. Így tudok olyan segítséget adni neked, ami teljes egészében az egyedi igényeid alapján teszi magasabb polcra a bizniszed. Amit csinálok az nem karitatív tevékenység, akkor leszek a legboldogabb, ha egy hosszútávú munka keretein belül ki tudom hozni a vállalkozásodból mindazt a potenciált, ami már most is benne van.
Természetesen a konzultáció semmilyen kötelezettséggel sem jár, egy forintodba sem kerül és nincs kötelező további szolgáltatás sem. Egyedül annyi kérésem van, hogy akkor foglalj le időpontot, ha nyitott vagy a tevékenységemre és nem zárkózol el már előre attól, hogy később együtt dolgozzunk, ha kölcsönös a szimpátia.
A stratégiai tervezés során atomjaira bontom szét a vállalkozásod (ne aggódj, csak elméletben;) és megkeresem az összes olyan pontot, ahol magasabb bevételt vagy több szabadságot tudnál kiszedni magadnak.
Ezt a szolgáltatást én még nem láttam a magyar piacon, ami nem is meglepő, hiszen rendkívül magas mértékű figyelmet igényel részemről.
A kiszámítható havi bevétel alapját az online hirdetések jelentik. Ha te nem rendelkezel az ehhez szükséges idővel vagy készséggel, ezért nem foglalkozol vele, akkor magaddal szúrsz ki.
Én le tudom venni a válladról ezt a terhet, konzultációink alapján felépítem Neked azt a kampányt, aminek a végén annyi lesz a dolgod, hogy kiszolgálod az új lelkes ügyfeleket.
Ha nincs egy magas színvonalú weboldalad, akkor egy köteg pénzt hagysz a földön minden egyes hónapban.
Segítek neked ezt felszedni. Olyan honlapot faragok neked, ami három különböző érzelmet fog kiváltani:
Ezen szolgáltatásom keretein belül egy megállapodás alapján építjük a teljes online marketing rendszered, amiért A-tól Z-ig én leszek a felelős.
Gyakorlatilag ezzel az opcióval egy teljeskörű marketing-szakembert nyersz a cégednek.
Az alábbi elérhetőségek egyikén jelentkezel a konzultációra. Pár perc alatt egyeztetük telefonon, hogy melyik időpont lesz alkalmas mindkettőnk számára. Annyi kérésem van elöljáróban is, hogy tiszteljük meg egymás idejét és a megbeszélt időpontot tartsuk be. Az esetlegesen közbejövő halaszthatatlan helyzeteket pedig a lehető legkorábban jelezzünk a másiknak. Ezt tartom egy win-win üzleti kapcsolat alapjának.
A konzultációra online videóhívás formájában, – esetleg személyesen, a földrajzi távolság függvényében – történik. 20 perc alatt átbeszéljük, hogy mik a legnagyobb problémáid jelenleg a vállalkozásodban, én pedig azonnali, praktikus tanácsokkal látlak el, amiket már másnaptól is beépíthetsz a gyakorlatba.
Végül eldöntjük, hogy valamilyen formában dolgozunk e együtt a későbbiek során. A részvétellel nem kockáztatsz semmit, hiszen a konzultáció díjmentes. A Wall Street Farkasa kaliberű sales-es hülyeségeket is megspóroljuk. Kifejezetten csak annak ajánlom fel az együttműködést, aki szimpatikus és tisztán látom, hogy tudok segíteni a vállalkozása fejlesztésében. Ettől függetlenül természetesen te is zokszó nélkül mondhatsz rá nemet.
Küldd el a neved, illetve a telefonszámod a következő címre:
Én 1 munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és a szabad férőhelyek függvényében egyeztetünk egy időpontot.
Hívj az alábbi telefonszámon:
Elsősorban hétköznapokon 8:30 és 17:00 között várom a hívásod, de ezen időszakon kívül is elérhetsz. Amennyiben nincs lehetőségem felvenni a telefont, minden esetben vissza foglak hívni.
Ma kis túlzással azt lehet állítani, hogy az ember eldob egy követ és eltalál vele három online marketingest. Megfigyelésem alapján, azonban csak egy szűk réteg van, aki valóban képes érdemi eredményt nyújtani az ügyfeleinek. Ez a szűk elit viszont futószalagon szolgálja ki a kisvállalkozókat. Ezért gyakran előfordul, hogy az igényes kisvállalkozások marketingtevékenysége nagyon is hasonlít egymásra.
Márpedig, ha ugyanazt a marketingstratégiát alkalmazzák két vállalkozás esetében, ami azonos piacon tevékenykedik, akkor gyakorlatilag szerencsejáték, hogy végül kit fognak preferálni az ügyfelek, nincs meg a versenyelőny.
Az én küldetésem, hogy te legyél a nevető harmadik, aki egyedi megoldásaival leelőzi azt a két vállalkozást.
A magyar piacon jelenleg én nyújtom a leginkább személyre szabott figyelmet az igényes mikro- és kisvállalkozásoknak.
Hosszútávú, partneri kapcsolatokat építek ki ügyfeleimmel, ehhez hozzá tartozik, hogy kevés vállalkozással dolgozom együtt. Így tudom biztosítani például az éttermes ügyfelemnek, hogy ne kelljen egy nap arra felébrednie, hogy a szomszéd vendéglő is kottára ugyanazt a marketingtevékenységet folytatja, mint ő.
Az igényes szolgáltató kisvállalkozások online marketing szakértője
Küldd el a neved, illetve a telefonszámod a következő címre:
Én 1 munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és a szabad férőhelyek függvényében egyeztetünk egy időpontot.
Hívj az alábbi telefonszámon:
Elsősorban hétköznapokon 8:30 és 17:00 között várom a hívásod, de ezen időszakon kívül is elérhetsz. Amennyiben nincs lehetőségem felvenni a telefont, minden esetben vissza foglak hívni.
Küldd el a neved, illetve a telefonszámod a következő címre:
Én 1 munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és a szabad férőhelyek függvényében egyeztetünk egy időpontot.
Hívj az alábbi telefonszámon:
Elsősorban hétköznapokon 8:30 és 17:00 között várom a hívásod, de ezen időszakon kívül is elérhetsz. Amennyiben nincs lehetőségem felvenni a telefont, minden esetben vissza foglak hívni.