Írd le világosan, hogy mit kínálsz és nevezd meg a célközönséget

Prémium online marketing jelenlét = több vásárló

Itt a címsor alatt röviden, 2-3 mondatban bemutathatod a szolgáltatásod lényegét, leírhatod az igényelhető konzultáció célját és megtámogathatod a főcímben kiemelt legnagyobb előnyt / ígéretet további előnyökkel, amiket az ügyfeled élvezhet, ha bizalmat szavaz neked. Végződjön felszólításban, ami megválaszolja a kérdést, hogy mit kell ezen az oldalon csinálni!

Figyelemfelkeltő címsor, ami rátapint a látogató fájdalompontjára vagy egy kikezdhetetlen igazságot tartalmaz

Ezen a helyen, a konzultációs oldalad első blokkjában érdemes 3-4 mondattal “megnyomogatni” az ideális ügyfeled fájdalompontjait. Itt tehát azokról a problémákról kell írnod, amelyekkel az ügyfeleid szembenéznek. Mi az, ami a leginkább nyomasztja őket, amire megoldást keresnek? Szórj egy kis sót a sebeikre, hogy érezzék a fájdalmat. Ez fogja őket cselekvésre ösztönözni (vagyis arra, hogy felvegyék a kapcsolatot veled).

Címsor, ami felvillantja a reményt, a vágyott végállapotot

Kiemelt előny / következmény #1

Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.

Kiemelt előny / következmény #2

Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.

Kiemelt előny / következmény #3

Fejtsd ki egyetlen mondatban, hogy mit jelent ez az előny vagy milyen pozitív következményekkel jár az ügyfél életében.

Szólítsd fel a látogatót, hogy igényelje a konzultációt és élvezze a vele járó előnyöket!

(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)

Az ingyenes konzultációból rengeteget profitálhatsz, ha…

Fejtsd ki, hogy például ki számít neked ideális ügyfélnek, ki az, akinek érdemes lenne igényelnie a konzultációt (élethelyzetek + vágyott eredmények)

Fejtsd ki, hogy például ki számít neked ideális ügyfélnek, ki az, akinek érdemes lenne igényelnie a konzultációt (élethelyzetek + vágyott eredmények)

Fejtsd ki, hogy például ki számít neked ideális ügyfélnek, ki az, akinek érdemes lenne igényelnie a konzultációt (élethelyzetek + vágyott eredmények)

Címsor, ami tömören világossá teszi, hogy mit kínálsz az ügyfeleidnek

Itt fejtheted ki egy kicsit bővebben is, hogy konkrétan miben és hogyan tudsz az ügyfeleidnek segíteni. Ha tudod, hogy milyen kételyek szoktak felmerülni bennük az olyan jellegű szolgáltatások esetében, mint a tiéd, akkor itt oszlasd el a kétségeket. Mondd el, hogy a te szolgáltatásod miben különbözik minden mástól és mitől működik.

Miben rejlik a te egyediséged? Miért érdemes téged választani mindenki mással szemben? Ismertesd a teljes szolgáltatásodat (ha egyszerű, akkor néhány mondatban, ha összetett, akkor 2-3 jól tagolt bekezdésben. A lényeg, hogy a látogató itt egyértelműen megértse, hogy mit kaphat és az miért jó neki…

(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)

Itt az ideje bemutatnod önmagad

Itt a helye tehát önmagad bemutatásának, teljes névvel, titulussal, de nem túl formális, sokkal inkább emberi, közvetlen, bizalmat sugárzó módon. Sorold fel a szakmai sikereid, emelj ki minél több konkrét számot, eredményt, bármit, amire igazán büszke vagy.

Mondd el, hogy hol tanultál, hány éve vagy a szakmában, mi a motivációd, milyen referenciáid vannak, kikkel dolgoztál már együtt (bármit, amit fontosnak tartasz magadról). Írd le azt is, hogy mi a célod, mi különböztet meg téged a konkurenciától, mitől vagy te a legjobb választás az adott problémára.

Most pedig beszéljenek az eredményeid helyetted!

Itt a lehetőség, hogy megmutass néhány referenciát, korábbi ügyfelek pozitív visszajelzéseit

Hogyan lehet veled együtt dolgozni 3 egyszerű lépésben?

1

Első lépés

Írd le röviden, hogyan teheti meg valaki az első lépést itt az oldalon, ha szeretné igényelni a konzultációt.

2

Második lépés

Írd le röviden, hogy mire számíthat a konzultáción, mennyi ideig tart, miért lesz értékes a számára, mi jó az egész.​

3

Harmadik lépés

Írd le röviden, hogy a konzultáció után hogyan tovább, hogyan folytatódhat az együttműködés, ha úgy döntötök.​

(Itt a gomb szövege alatt leírhatsz valami sürgető elemet)